דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרופות סבתא שהוכחו במחקרים שהן אכן עוזרות. 

מאת    [ 06/01/2008 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 18167 פעמים ]

המכון לרפואה אלטרנטיבית טבעונית עוסק במחקר,בפיתוח וביצור צמחי מרפא.
הטיפול בצמחי המרפא נועד לעזור לריפוי הטבעי של הגוף ולשקם את מצב הבריאות של החולה וכן שיפור של מצב עורו של המטופל. חשוב לציין שייתכן שמה שעוזר לאדם מסוים לא בהכרח עוזר לאדם אחר.ולהפך.
לכן אפון השימוש, תדירות וריכוז משתנה מאדם לאדם.

אחת הסיבות לחולשת העצמות, ובייחוד אצל הנשים, היא שמרגע שהן עוברות את גיל הפוריות נוטה הגוף לאבד חומר מינראלי, בעיקר סידן, מן העצמות שנעשות פחות דחוסות ויותר נקבוביות. תהליך איטי וממושך של ירידת הסידן מתחיל בין גיל 35-45 וביתר שאת עם הפסקת הוסת.
מומלץ להרבות בפעילות גופנית ולהשתמש בחליטת הדרים "אכילאה". כל זאת על מנת לשמור על חוזק העצמות ורמת הסידן שאנו זקוקים לו כל כך.

במחקרים שביצעה חברת הקוסמטיקה כריסטינה, הוכח שצמח הזעתר שאנו מכירים היטב, מסייע בהפחתת אדמומיות ומצוין לכוויות.בעבר היו עושים חליטה של זעתר וחבישה וכיום זה מתאפשר לנו ביתר יעילות במריחת קרם מצוין.

רמה גבוהה של כולסטרול בדם נחשבת לצרת העולם המודרני. היא נוצרת בעיקר מאכילת מזון עשיר בשומן רווי בכולסטרול, שהם הגורמים העיקריים למחלת טרשת העורקים. חליטת הדרים "אספספת" פותחה על סמך מחקרים שעסקו בהשפעת האספספת על חולים הסובלים מרמת כולסטרול גבוהה. בממצאים התגלה, כי לאספספת יש השפעה חיובית על ייצוב הכולסטרול בדם. שתייה של חליטת הדרים זו יסייעו בבעיה.

בניסויים רבים שבוצעו ניתן לראות את השפעתו המצוינת של פרי הדר לימון על הפחתת תאבון, ניקיון הגוף וסילוק פסולת.
מומלץ לשתות כוס מים חמימים עם מיץ מלימון סחוט אחד, על בטן ריקה , בבוקר לפני כל שתיה אחרת. תחושת השובע ותחושת הניקיון תופיע מייד. מומלץ ביותר לזירוז פעולת מעיים וכן הפחתה בכמויות האוכל.
בנוסף מומלץ לשתות מיץ טרי מאשכולית . האנזימים הנמצאים באשכולית גורמים להמסה ולזירוז תהליכי העיכול, מומלץ על בטן ריקה. מצוין לנערים/נערות הסובלים מאקנה.

תופעת הפסוריאזיס ידועה עוד מימי קדם בשמה התנכי "ספחת". היא נגרמת בין היתר כתוצאה מרעלים שהצטברו בגוף ולא נוקזו.במכון לרפואה טבעונית הצליחו לפתח תערובת של צמחי מרפא הידועים בהשפעתם על ניקוז רעלים מן הגוף. נוכחו לדעת כי שימוש קבוע של 4-5 ספלים ביום של חליטת דבקה זיפנית אחרי כל ארוחה יש ביכולתו להקל ולמנוע את תכיפות התדירות של התפרצות המחלה ולגרום להיעלמותם של קשקשים ופצעים שאופייניים למחלה זו.

בימי החורף הקרים שרבים מאתנו מתחילים לחוש שהגוף נכנס לתהליך של התקררות וחלילה לכיוון מחלה. מומלץ מאוד לשים 8 טיפות שמן ארומטי מנטה, ו 4 טיפות שמן ארומטי אקליפטוס לטיהור האוויר בבית.
עם השיעול הראשון מומלץ ביותר לילדים ולמבוגרים כאחד לטפטף מספר טיפול של אקליפטוס על המצעים, ביחד עם מכשיר להפצת אדים. מהר מאוד תחושו הקלה.

הרזייה טובה על בסיס אורח חיים בריא ולא כמבצע זמני. אנשים שהגיעו לגילאי 65-70 סיפרו שבריאותם תקינה וחזותם צעירה ללא עודף משקל וזאת בשל התזונה הנכונה והבריאה שבטח רבים מכם שמע זאת מסבתא.

1.שיני שום קפואות, שומרות על תכונתן, מומלץ 1/2 שן כתושה קפואה בבליעה עם מים (תחשבו שזה כמו ליטול כדור). אין ריח מהפה והשום מסייע בהמסת שומנים בדם.
מי שלא מעוניין יכול ליטול טבליות שום מוכנות שגם הן יעילות.

2. אכילת יקרות כאנטיפסטי(אידוי קל עם 1/2 כפית שמן זית)אנטיפסטי:פלפלים ב3 צבעים, קישואים, בטטה, גזר . אכילת הירקות מעניק ויטמינים חשובים לפעילות המעיים, מעט שמן הזית מאפשר שימון של כל מערכת העיכול.

3.אכילת 1/2 אבוקדו. עתיר בויטמין A מסייע בהתחדשות העור ומעניק מראה קורן לעור הפנים.

4. ברצוני לציין מניסיוני האישי רצוי ואפשרי להפחית באופן דרסטי אכילת מוצרים המכילים קמחים ושמרים והבטן לא תהיה נפוחה ומלאה.
נחמן סוזי קוסמטיקאית בכירה, משלבת טיפולים יחודיים לעור הפנים בשילוב תזונה נכונה.מנהלת שני מכוני קוסמטיקה בראשל"צ ובמזכרת בתיה.
www.orlaor.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב